Jak sprzedawać używane
maszyny na Exapro

Sprzedawaj

Dlaczego Exapro to dobry wybór?

Dołącz do ponad 40 000 użytkowników, którzy korzystają z Exapro w celu znalezienia nabywców na swoje maszyny

best price

Uzyskasz najlepszą możliwą cenę rynkową

added commission

Prowizję, dodawaną do Twojej ceny, płacisz tylko gdy sprzedasz maszynę

support

Skorzystasz z pomocy indywidualnego asystenta

visibility offers

Będziesz czerpał korzyści z wysokiej widoczności ofert Exapro w sieci

leads

Będziesz w kontakcie z tylko poważnymi klientami

Dealerzy i kierownicy zakładów: Opublikuj swoje ogłoszenia za darmo i trafiaj do potencjalnych nabywców

Promuj swoje używane maszyny online, generuj wartościowe leady i sprzedawaj skutecznie po najlepszej możliwej cenie rynkowej. Nie tylko skorzystasz z jednej z najwyższych na rynku widoczności w sieci (150 wyświetleń rocznie), ale otrzymasz osobiste wsparcie dedykowanego agenta Exapro, który pomoże Ci w optymalizacji ogłoszenia, kwalifikowaniu zapytań i skutecznej finalizacji transakcji.

Ponad 3 000 000 odwiedzin rocznie

Prowizja Exapro jest doliczana do Twojej ceny i płacisz ją tylko wtedy, gdy sprzedasz maszynę klientowi, który trafił do Ciebie za naszym pośrednictwem. Nie pobieramy żadnych opłat wstępnych i nie wymagamy wyłączności, co czyni nas najkorzystniejszym medium sprzedażowym na rynku. Możesz łatwo zarządzać swoim kontem i dodawać dowolną liczbę ogłoszeń. Nasz zespół optymalizuje Twoje oferty, tłumaczy je na wszystkie dostępne na Exapro języki i aktywnie poszukuje dla Ciebie klientów.

Jeśli więc posiadasz używane maszyny na sprzedaż, nie szukaj dalej, jesteś we właściwym miejscu!

Dołącz do Exapro

Płacisz prowizję tylko wtedy, gdy sprzedasz maszynę

Exapro dodaje swoją prowizję do Twojej ceny sprzedaży:

15%

(min. 1000€)
Jesteś dealerem maszyn używanych?
Kliknij tutaj, by dowiedzieć się jak Exapro może wspomóc Twoją sprzedaż

Dzięki temu agenci Exapro mogą rozpocząć negocjacje z potencjalnymi klientami i zweryfikować ich zamiar kupna.

Angażując się w każdą sprzedaż, agent Exapro pomoże Ci uzyskać najlepszą możliwą cenę sprzedaży. Nasz cel jest prosty: znaleźć poważnych nabywców, którzy są gotowi zapłacić uczciwą cenę rynkową za Twoją maszynę.

Oto przykład: Twoja cena: 17,000 EUR
Cena, która pojawi się na Exapro: 20,000 EUR
Prowizja: 3,000 EUR

Sprawdź finalną cenę Twojej maszyny

Prowizja Cena z prowizją

Nie jesteś pewny ile warta jest Twoja maszyna?

Exapro uruchomiło serwis, dzięki któremu wycenisz swoją maszynę. Nie wiesz ile warta jest Twoja maszyna? Pomożemy Ci ustalić optymalną cenę.

Jak sprzedawać używane maszyny przez Exapro?

Brak opłat, łatwa rejestracja, natychmiastowa publikacja ofert, krótki czas oczekiwania na zapytania. Nie wahaj się dłużej!

Zamieszczenie oferty
Pierwszy krok to umieszczenie ogłoszenia w naszym serwisie. Następnie nasi pracownicy zajmą się tłumaczeniem oferty na 9 języków by ogłoszenie było łatwe do odnalezienia dla klientów z całego świata. Umieszczenie ogłoszeń jest bezpłatne.

1

Dbamy o Państwa oferty
Nasi agenci sprzedaży optymalizują ogłoszenia oraz zajmują się promocją Państwa maszyn wśród naszych klientów, tak by trafiły one do możliwie jak największej, ale jednocześnie jak najlepiej wyselekcjonowanej liczby odbiorców.

2

Klienci zawsze trafiają na Exapro
Dzięki wieloletniej pracy nad pozycjonowaniem naszych ofert w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek trafia do nas regularnie ponad 300 000 potencjalnych klientów miesięcznie. Nabywcy mają dostęp do ofert ponad 10 000 sprzedawców z całego świata.

3

Agenci Exapro filtrują zapytania
Wszystkie zapytania składne przez Exapro trafiają do naszych agentów sprzedaży. Odpowiadają oni na Państwa pytania i pomagają w komunikacji ze sprzedawcą tak by mieli Państwo pewność, że kupują odpowiednią maszynę. Równocześnie filtrujemy zapytania by sprzedawcy mogli uniknąć czasochłonnego procesu wyszukiwania poważnych klientów.

4

Kontakt z kontrahentem
Po upewnieniu się, że obie strony są usatysfakcjonowane warunkami ewentualnej transakcji kontaktujemy Państwa ze sobą w celu dokonania inspekcji lub też finalizacji kupna/sprzedaży.

5

Finalizacja transakcj
Po podjęciu decyzji o zakupie transakcja ma miejsce bezpośrednio między kupującym i sprzedającym. Tak, to takie proste! Zacznij już teraz.

6

Referencje

5 porad jak skutecznie sprzedawać na Exapro

Zastanawiasz się jak zwiększyć szansę sprzedaży swoich maszyn na Exapro? Przeanalizowaliśmy tysiące naszych transakcji i jesteśmy pewni, że 5 poniższych zasad znacznie zwiększy szansę sprzedaży. Stosowanie się do tych zasad pomoże Ci efektywnie sprzedawać swoje maszyny.

1. Zadbaj o dobre zdjęcia

Oferta posiadająca co najmniej 10 zdjęć daje 15-krotnie większe szansę na znalezienie nabywcy niż oferta z 3 zdjęciami. Zamieszczenie większej liczby zdjęć to pierwszy krok by szybko pozyskać kupca. Zdjęcia powinny być ostre by dokładnie prezentować urządzenie - uzyskasz ten efekt zapewniając dobre oświetlenie. Staraj się w miarę możliwości pokazać maszynę ze wszystkich stron, tak by potencjalny kupiec mógł dobrze ocenić jej stan zewnętrzny. Następnie wykonaj zdjęcia kluczowych elementów - w zależności od rodzaju maszyny np. obszaru roboczego, wrzeciona, stołu itd. Dzięki temu klient będzie mógł ocenić ogólny stan techniczny. Na Exapro nie ma limitu co do ilości fotografii. Pamiętaj, że im więcej zdjęć tym większa szansa na pozyskanie nabywcy. Dlatego też jeśli w cenie są jakieś narzędzia, formy czy części zamienne dodaj również ich zdjęcia.

photos

2. Wybierz odpowiednią kategorię

70% odwiedzających Exapro nawiguje po kategoriach w poszukiwaniu maszyny, stąd wybór odpowiedniej kategorii jest kluczowy. Nasz podział maszyn na kategorie to efekt wieloletniego doświadczenia, dzięki czemu system ten jest klarowny zarówno dla kupujących jak i sprzedających. Dobrym przykładem są np. tokarki. Podczas gdy wiele podobnych serwisów umieszcza je wszystkie w jednej kategorii, my dzielimy je na 9 różnych! Tokarka pionowa to przecież nie to samo co automat tokarski. Dlatego też zachęcamy byś poświęcił(a) chwilę na zapoznanie się z dostępnymi kategoriami przed podjęciem decyzji, w której z nich umieścić swoją maszynę.

category

3. Stwórz szczegółowy opis

Podczas tworzenia opisu maszyny należy pamiętać o dwóch aspektach:
Klienci dużo chętniej składają zapytania na ogłoszenia wzbudzające zaufanie - stąd ważne jest by zamieścić możliwie dużo informacji na temat stany technicznego, wyposażenia opcjonalnego, historii serwisowej itp. Warto również wspomnieć o sposobie dotychczasowego wykorzystywania maszyny jak również co jest powodem sprzedaży. Wyczerpujący opis urządzenia znacząco wpływa na ilość odsłon oferty. Nasza wewnętrzna wyszukiwarka jak i internetowe wyszukiwarki takie jak Google czy Bing zwracają uwagę na treść strony. Im więcej słów kluczowych na stronie tym wyżej Twoja oferta w wynikach wyszukiwania. Pamiętaj, że potencjalny klient przed dokonaniem zakupu chciałby wiedzieć:
Do czego maszyna była wykorzystywana?
W jaki sposób była serwisowana?
Ile godzin/ cykli przepracowała?
Ilu miała wcześniej właścicieli?
Czy w dalszym ciągu jest w produkcji?
Podstawowe dane techniczne.
Co wchodzi w skład oferty (części zamiennie, dodatkowe akcesoria)?
Czy w cenie jest załadunek na samochód lub kontener (ewentualnie inne reguły Incoterms)?
Wymiary i waga maszyny.
Postaraj się by w opisie znalazły się wszystkie te informacje!

description

4. Określ cenę sprzedaży

Ogłoszenia z podaną ceną mają 3-krotnie większą szansę na znalezienie nabywcy. Podanie ceny i pokazanie jej na stronie przekłada się na poważniejsze zapytania. Klienci pytający o takie oferty są już świadomi jakiej kwoty oczekujesz. Of Oczywiście warto również zachować pewien margines na wypadek późniejszych negocjacji. Nasze analizy wskazują, że cena maszyny używanej jest średnio negocjowana o ok. 11%.

price

5. Bądź aktywny

Klient składający zapytanie na Twoją maszynę złoży je również średnio na 4 inne maszyny. Ważne jest dlatego by szybko reagować na napływające zapytania. Dzięki temu często wyróżnisz się na tle pozostałych sprzedawców oraz wzbudzisz zaufanie dzięki czemu znacząco zwiększysz szansę sprzedaży.

responsive

Poznaj nasz zespół

Obecnie zespół Exapro składa się z 22 osób. Codziennie kontaktujemy ze sobą dziesiątki nabywców i sprzedawców maszyn używanych z całego świata. Każdy agent zajmuje się konkretnym sektorem przmysłu, lub konkretnym krajem.

Każdego tygodnia nasi agenci odpowiadają na setki zapytań i kontaktują poważnych klientów z oferentami.

user

Baris

Area Manager - Turkey

user

Darya

HR/Office manager

user

Gabriel

Sales Supervisor

user

Hana

Campaign Manager

user

Ilya

Area Manager - Poland

user

Jérémie

Area Manager - Germany

user

Loick

Area Manager - France

user

Maciej

CDO

user

Maxime

COO

user

Nikola

HR assistant

user

Raphael

Area Manager - France

user

Robin

Head of Digital

user

Santi

Area Manager - Italy

user

Thomas

CEO