Oferta posiadająca co najmniej 10 zdjęć daje 15-krotnie większe szansę na znalezienie nabywcy niż oferta z 3 zdjęciami. Zamieszczenie większej liczby zdjęć to pierwszy krok by szybko pozyskać kupca.
Zdjęcia powinny być ostre by dokładnie prezentować urządzenie - uzyskasz ten efekt zapewniając dobre oświetlenie. Staraj się w miarę możliwości pokazać maszynę ze wszystkich stron, tak by potencjalny kupiec mógł dobrze ocenić jej stan zewnętrzny. Następnie wykonaj zdjęcia kluczowych elementów - w zależności od rodzaju maszyny np. obszaru roboczego, wrzeciona, stołu itd. Dzięki temu klient będzie mógł ocenić ogólny stan techniczny.
Na Exapro nie ma limitu co do ilości fotografii. Pamiętaj, że im więcej zdjęć tym większa szansa na pozyskanie nabywcy. Dlatego też jeśli w cenie są jakieś narzędzia, formy czy części zamienne dodaj również ich zdjęcia.
70% odwiedzających Exapro nawiguje po kategoriach w poszukiwaniu maszyny, stąd wybór odpowiedniej kategorii jest kluczowy.
Nasz podział maszyn na kategorie to efekt wieloletniego doświadczenia, dzięki czemu system ten jest klarowny zarówno dla kupujących jak i sprzedających. Dobrym przykładem są np. tokarki. Podczas gdy wiele podobnych serwisów umieszcza je wszystkie w jednej kategorii, my dzielimy je na 9 różnych! Tokarka pionowa to przecież nie to samo co automat tokarski.
Dlatego też zachęcamy byś poświęcił(a) chwilę na zapoznanie się z dostępnymi kategoriami przed podjęciem decyzji, w której z nich umieścić swoją maszynę.
Podczas tworzenia opisu maszyny należy pamiętać o dwóch aspektach:
Pamiętaj, że potencjalny klient przed dokonaniem zakupu chciałby wiedzieć:
Postaraj się by w opisie znalazły się wszystkie te informacje!
Ogłoszenia z podaną ceną mają 3-krotnie większą szansę na znalezienie nabywcy.
Podanie ceny i pokazanie jej na stronie przekłada się na poważniejsze zapytania. Klienci pytający o takie oferty są już świadomi jakiej kwoty oczekujesz.
Of Oczywiście warto również zachować pewien margines na wypadek późniejszych negocjacji. Nasze analizy wskazują, że cena maszyny używanej jest średnio negocjowana o ok. 11%.
Klient składający zapytanie na Twoją maszynę złoży je również średnio na 4 inne maszyny. Ważne jest dlatego by szybko reagować na napływające zapytania. Dzięki temu często wyróżnisz się na tle pozostałych sprzedawców oraz wzbudzisz zaufanie dzięki czemu znacząco zwiększysz szansę sprzedaży.
Teraz masz już w ręku wszystkie atuty! Kliknij tutaj by zamieścić ogłoszenie.
Dodaj ogłoszenie
Copyright 2021 Exapro s.a.r.l., alle Rechte vorbehalten. ©2004 - 2021
Developed by COEX